niedziela, 24 sierpnia 2014

Czas na powrót?

No hej!
Nie pisałam do Was od kwietnia (usunęłam dużo postów), ale teraz nadszedł czas kiedy postanawiam ponowić blogowanie! Na początku objaśnię trochę jaka będzie tematyka bloga bo chyba coś się zmieni. W dawniejszej odsłonie bloga mogliście zobaczyć dużo moich zdjęć teraz będzie to raczej sporadycznie, ale za to skupie się na czymś innym. W nowszej odsłonie chciałabym aby było więcej tematów muzycznych nie tylko dzielenie się propozycjami muzycznymi, ale może jakieś wywiady czy jakieś opisy koncertów. Jak na razie byłam na 3, ale jak coś dojdzie to Wam na pewno opiszę :) Również będzie chyba tez tak jak na starym czyli będę poruszać dużo tematów raczej jednego się trzymać nie będę bo tak nie umiem - muszę kombinować i próbować kilku rzeczy :D 
Wiadomość dla osób, które nie lubią Kamila Bednarka i jego zespołu - często mogę coś tam o nim napisać a zwłaszcza, że jak będę opisywać koncerty to byłam na jego dwóch więc na pewno będzie jakaś notka o nim, ale mam nadzieję, że albo to przebolejecie, albo nie zaglądajcie i nie męczcie się :D
Jutro lub w dniach najbliższych postaram się do Was napisać już normalną notkę bo ta to tylko taka w ramach powitania i organizacyjna, ale w tym tygodniu już ruszamy do działania :)
Dziękuję bardzo za design oraz namówienie mnie na powrót mojej najlepszej przyjaciółce Oli :*
No teraz moje zdjęcie tak żebyście nie zapomnieli jak wyglądam mimo, że zdj jest z boku nie lubie notek bez zdjęć więc coś wrzucić muszę :D 

12 komentarzy:

  1. Fajnie, ze wrocilas
    Lubię blogi innych i wreszcie mam co czytać ;)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie :) prowadź prowadź :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem! :D haha pisz o Bedku, nie krępuj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś. Pamiętam jak Cię czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wytrwałości w blogowaniu. Co do Bednarka - też byłam na jego koncercie, swego czasu był dla mnie bardzo szanowanym artystą, ale niestety w tej chwili wiele się w tej kwestii zmieniło. O ile na początku swojej kariery wystrzegał się mediów i komercji, tak teraz nie można tego o nim powiedzieć, i to mnie do niego zniechęciło.
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie witaj:)

    __________________
    ps. a u mnie? klasycznie i modnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś, po pamiętam, że byłaś ( i jesteś ) jedną z moich ulubionych bloggerek :) To super świetne pomysły na wpisy, uwielbiam czytać o koncertach <3
    Wytrwałości i powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh jaki zaszczyt ;) To powodzenia w blogowaniu, dużo czytelników i systematyczności przede wszystkim :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na następne posty ^^

    Zapraszam na haul! :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2014/08/1-back-to-school-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń