poniedziałek, 16 grudnia 2013

10 pytań do Libera..

Cześć :)
Nie będę was zanudzać co tam u mnie bo nic ciekawego się nie wydarzyło. Wczoraj dostałam świetne lakiery do paznokci normalnie się zakochałam ale nie moge ich wypróbowac bo w naszej szkole malowane paznokcie są zabronione. Wytrzymam jeszcze pare dni i pomaluje sobie <3 

Postanowiłam że na moim blogu będziecie mogli poczytac jakieś moje małe amatorskie wywiadziki z polskimi znanymi osobowościami . Nie ukrywam że największym marzeniem jest żeby własnie taki amatorski wywiad przeprowadzic z Kamilem Bednarkiem . Nie ukrywam ze kiedyś było moim marzeniem zrobić własnie cos takiego z Liberem i spełniło się :) "Wywiad" był przeprowadzony w maju dokładnie 21.05.2013r. dlatego 9 pytanie dotyczy teledysku "Nie patrzę w dół" 

1. Z jaką zagraniczną gwiazdą chciałbyś współpracować? 
Z zespołem Queen , ponieważ jestem ich fanem od dziecka

2. Jakie polskie miasto najbardziej Ci sie podoba?
Dużo podróżuje także poznałem już sporo Polskich miast , miasteczek i wsi.. Każde ma swój urok i coś pięknego w sobie . Jednak dla mnie zawsze numerem jeden będą Oborniki Wielkopolskie i Poznań .
3.Jak zapamiętasz swój udział w programie "Bitwa na Głosy"?
Było to ciekawe doświadczenie , fajna przygoda. Przede wszystkim ciężka praca. Jednak nie żałuje , że wziąłem udział w programie dzięki temu poznałem całą masę utalentowanych ludzi , z niektórymi może coś kiedyś stworzę .

4.Myślałeś nad tym aby nagrywać rap tak jak dawniej?
Nie . Nie czułem tego tak "prawdziwie" lubię eksperymentować z muzyką dlatego poszedłem w pop , w tym czuje się świetnie.

5.Gdybyś wyjechał na bezludną wyspe jakie 3 rzeczy zabrałbyś ze sobą?
Trudny wybór...na pewno zabrał bym swoje ulubione płyty , kartki do tworzenia nowych tekstów

6.Jaki jest Twój ulubiony film do którego lubisz wracać?
Nie ma takiego filmu , rzadko oglądam filmy
7.Jak wspominasz swoje dzieciństwo?
Jako czas beztroski. Wychowałem się w normalnej rodzinie i miałem szczęśliwe dzieciństwo . Są momenty w , których aż chciałbym się cofnąć do tych czasów 

8. Chciałbyś aby w przyszłości Twoje dzieci poszły w Twoje ślady?
Chciałbym by miały swoje pasje i marzenia i je realizowały. Jeśli któreś z moich dzieci zechce pójść w moje ślady to spoko nie będę miał nic przeciw
9.Możesz coś zdradzić na temat najnowszego Twojego teledysku ?
Mogę zdradzić , że efekt końcowy będzie można podziwiać już na dniach. Klip kręciliśmy w moich rodzinnych Obornikach Wielkopolskich. Ujęcia kręciliśmy na drodze wiodącej do Bogdanowa (wioski przyległej do Obornik - moja rodzinna miejscowość) , na rynku w Obornikach , na dworcu kolejowym i na torze motocrossowym. Realizacją klipu zajęła się firma CAM-L Studio.
10.Gdyby nie byłbyś tym kim jesteś to kim byś był z zawodu?
Być może piłkarzem . Miałem do wyboru karierę piłkarską bądź muzyczną . Wybrałem muzykę i to był słuszny wybór. Natomiast z wykształcenia jestem informatykiem

22 komentarze:

  1. Fajna notka i wybrałaś bardzo ładne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. JAk super ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i'm in love with this! great post x

    I have an ongoing giveaway on my blog, please join! :) xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post! <3
    Ciekawy blog :)
    Obserwuję+liczę na to samo :)
    http://milosctowspanialeuczucie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że udało Ci się przeprowadzić z nim wywiad!

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ! dziękuje za odwiedziny mojego ;)

    Rosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka była u niego w zespole w "Bitwie na głosy" :) !
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba powinno mi byc ale wstyd akle pojecia ie mam kto to jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie lubię jego piosenki.

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wywiad ;) Chciałabym kiedyś z nim współpracować ;) ...i też jest informatykiem jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super , chciała bym go zobaczyć i z nim pogadać ! ;)
    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/
    obserwuje i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcę z nim wywiadu <3

    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wywiad! :) http://clau-deen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, dajnie, ze mialas mozliwosc przeprowadzenia wywiadu z Liberem! zawsze to jakis poczatek. ciekawe pytania, chociaz niektore odpowiedzi byly niezadowalajace.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post!

    http://soooooooogoooooooooood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na post :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post ! i wywiad ;)
    PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE ! :)
    http://julajd-blog.blogspot.com/2014/08/choies-post-promocyjny.html

    OdpowiedzUsuń